2008/12/17

New Open of Passion ~

歡迎來到 Passion!! 教練 Coaching 是我們事務所非常重視的文化. 我們相信, 藉由 Coaching, 可以發展自我與他人. 為了進續提昇有關 Coaching 的相關 knowledge, skills and attitude (K.S.A.), 我決定加入 "Certified Professional Coach Program (CPCP) of International Coach Academy (ICA)". 希望透過這個部落格, 分享學習心得. 也歡迎您交流經驗, 讓我們一起激盪出美麗的火花, 讓這片 Coaching 園地茂盛豐碩 ~

Welcome to Passion! I am working as a Learning and Development Manager. Coaching is very important in our firm. We believe that we could develop self and others through "Coaching". Therefore, I decided to join "Certified Professional Coach Program (CPCP) of International Coach Academy (ICA)". Through this blog, I would like to share my learning and reflections of coaching. You are welcome to share your experiences here to make this garden fruitful and precious. Look forward to the sparkling interaction with you all.

4 則留言:

Unknown 提到...

HELLO 嫂!
我看的懂英文.但是寫的能力太差,請容許我寫中文!
剛從醫院出來透氣,看到你的blog很開心,很振奮!
馬上就要回醫院陪君瑋啦!!
工作不要太累喲!!
台灣見!

Tina 提到...

親愛的小咪

看到你的留言很高興 用中文,英文都好
有空來看看 有問題也歡迎提出與討論
等你回來過年喔 ^^

提到...

妳確實有幫助到我,謝謝:)

Tina 提到...

我確實有幫助到你? 什麼意思啊? 部落格的內容嗎? 盡力而為囉 ^^